خب در فصل دوم این آموزش در ابتدا ساده ترین برنامه در جاوا را براتون آوردم و سعی میکنم توضیحات و نکات لازم در این قسمت بیاورم.
خب در پایین عکسی در همین حوضه قرار دادم تا با شیوه کد نویسی این برنامه هم آشنا بشیم و قسمت های آن را هم توضیح خواهم داد.
خب در فصل دوم این آموزش در ابتدا ساده ترین برنامه در جاوا را براتون آوردم و سعی میکنم توضیحات و نکات لازم در این قسمت بیاورم.
خب در پایین عکسی در همین حوضه قرار دادم تا با شیوه کد نویسی این برنامه هم آشنا بشیم و قسمت های آن را هم توضیح خواهم داد.
خب در اینجا توضیحاتی در مورد استفاده از شی و شی گرایی در جاوا میدهم.
طراحی شی گرا یا همان OOD -object-oriented design
ارث بری در اولین قسمت آن است که کلاس فرزند از پدر خویش بعضی از ویژگی ها را به ارث خواهد برد.
بعد از اینکه متغییر محیطی را به ویندوز معرفی کردیم با استفاده از cmd میتوان برنامه را بصورت زیر اجرا کرد.
1.CMD را اجرا میکنیم ( رفتن به قسمت ran و تایپ cmd و اینتر )
مراحل اجرای یک پروژه یا برنامه جاوا در کامپیوتر پنج مرحله دارد
1. ویرایش(edit) >> منظور همان برنامه های ادیت برنامه یا همان آیدی ها هستند.
2.ترجمه(compile) >> با استفاده از فرمان javac ترجمه شده و به فایلی به پسوند class. تبدیل میشود و تبدیل به بایت کد میشود
3.بارگزاری(load)>> بارکننده کلاس jvm فایل های برنامه با پسوند class. را در حافظه ram قرار